مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-26سياسي

برگزاری محافل قرآن فضای جامعه را قرآنی می کند


فرماندار رودسر، با بیان اینکه به مناسبت های مختلف محافل قرآنی را برگزار می کنیم، افزود: قطعا با تقویت این محافل می توانیم فضای قرآنی را به جامعه تسری دهیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه به مناسبت های مختلف محافل قرآنی را برگزار می کنیم، افزود: قطعا با تقویت این محافل می توانیم فضای قرآنی را به جامعه تسری دهیم.

محمدرضا شهاب زاده در گفت وگو با ایسنا در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه مسجد طالب زاده شهرستان رودسر پ، با اشاره به سبقه این شهرستان در پرورش حفاظ و قراء، اظهار کرد: مساجد شهرستان رودسر فعالیت های خوبی در حوزه آموزش قرآن برای همه سنین از کودک تا بزرگسال دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت های مختلف محافل قرآنی را برگزار می کنیم، افزود: قطعا با تقویت این محافل می توانیم فضای قرآنی را به جامعه تسری دهیم و از این فضای نورانی برای اعتلای نظام اسلامی بهره بگیریم.

فرماندار رودسر از برگزاری کلاس های حفظ و قرائت قرآن برای نوجوانان و جوانان در مساجد شهرستان در طول سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم نسل قرآنی را پرورش دهیم.

شهاب زاده، با بیان اینکه محفل قرآنی شعبانیه رودسر با تلاوت هادی موحد امین، محمدعلی عنبری و محمدرضا پور تراب زاده برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم در مسیر قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل قرآن فضای جامعه را قرآنی می کند

برگزاری محافل قرآن فضای جامعه را قرآنی می کند